Skola

Idag är det skola som vanligt. Varje onsdag har skolan så att eleverna får välja sitt schema alldeles själva! Det är jätte bra för då kan man passa på att träna inför prov eller göra läxa fast på skoltid. Jag tycker det är bra att skolan har det i alla fall. Sen så har vi i klassen bestämt att vi ska göra en liten "kalender" haha. Alla köper ett paket för max 30 kronor tror jag att det var, aa. Jag har köpt *******. Ni får inte veta förens den personen har öppnat det. vem vet den personen kanske läser det här nu? Men i alla fall. Vi är 21 stycken i klassen så det blir bra innan lovet. 

Påminnelse till er som inte köpt, man ska lämna in senast idag för annars får den som tar paket i dag inte chans att ta det paket ni köpt, det kanske var precis det den ville ha. typ!

Kommentarer
Postat av: Fanny :]

Svar: tack! :)

2010-12-01 @ 07:49:13
URL: http://fannykapstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din e-post?: (den visas bara för mig)

Din hemsida eller blogg:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0