Excuse me

I går vart deet inget skrivande för jag hade fullt upp hela dagen! han knappn sitta vid facebook som jag sitter vid hela dagarna långa annars.
Går dagen:
I går efter skolan, ja typ vid halv/20 i fyra kom jag hem och då stoppade jag i mig varm choklad men en macka. Sen klockan fyra började Glee. När det var slut pluggade jag. Sedan gick jag och Fanny till kyrkan, när jag kom hem var klockan kanske kvart i 9(?) Sen pluggade jag och stoppade pommes i ugnen och åt det med en vegetariskt schnitzel!
Intressant info..aja, go on
Sedan var det dags att gå och lägga sig typ. Pluggade lite i sängen sen somnade jag typ. Så jag han aldrig blogga tyvärr.
Idag
Så började skolan halv 10 ungefär, vi gjorde ett matte "test" eller läxförhör eller vad det nu kallas. Sedan var det dags för So prov. Gick nog inte så bra. Tror jag..! Sen fortsatte dagen rulla på med lunch, slöjd och idrott. Mitt terminsbetyg på idrott vart VG+. Asm, det trodde inte jag om mig och idrott. Haha. Ville bara säga det. Aja, sedan efter skolan sa alla hejdå till mig och sedan gick jag hem med en stol i handen som jag gjort på slöjden. När jag kom hem började jag packa och äta några pepparkakor och så klart se på Glee. Nu har jag jullov. Skönt! I morgon vid halvåtta tiden beger jag mig till flygplatsen och flyger till Thailand. Skönt! Ska försöka uppdatera så mycket som möjligt när jag är borta. Får väl be ngn att gäst blogga annars eller något.
Nu ska jag fortsätta äta min pepparkaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din e-post?: (den visas bara för mig)

Din hemsida eller blogg:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0