Om mig!

Mitt namn är Matilda och jag är född år 1996 och har fyllt 14 vintrar!
Nu är jag här och går i 8:an på högstadiet. Det är jobbigt med allt plugg men får väl så ut.
Mina intressen är att sitta vid datorn, att blogga såklart, vara med mina vänner och bara njuta av livet. Man lever bara en gång tänk på det! Så förstör inte din chans här i livet.
Om jag skulle vinna på ett lotteri skulle jag resa jorden runt, jag älskar verkligen att resa så det hade inte vart fel! Jag har varit i Thailand  4 gånger, Jag var i Italien i somras, Jag har mellan landat i Paris, Abudabi (stavning) 2 gånger, Ukraina. Jag har varit i Danmark, Norge, Finland,Estland m.m
Mina dröm-rese-mål är Japan, Singapore,Thailand, Vietnam och massor med andra!
2 saker om mig som man inte pratar om så mycket men kanske är bra att veta: Jag använder tandställning är är Vegetarian. Med det menar jag att jag har en gom platta, natt-tandställning. Vegetarian: äter inte fisk, fågel eller kött! Men resten äter jag.
Här är jag:
mer frågor eller info? kontakta mig på [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din e-post?: (den visas bara för mig)

Din hemsida eller blogg:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0