Svar till lion "leken"

EN lion choklad inehåller 489 kalorier/kcal. Rätt mycket för en lion.Jag vet inte hur mycket kalorier man ska ha per dag men om man bantar ska man ha 1000 kalorier och ett barn ska ha 1500. Haha, jag köpte ett tio pack mke smart. Om jag äter upp hela idag så  är det 4890 kalorier bara för den. haha! Då får man inte äta något på 2 dagar haha. Nej men jag är ingen "räkna kalorier innan man äter tjej" Men det är bara kul att veta tycker jag.
Rätt svar hade i alla fall ingen, haha!  men närmast var dom som gisade 477, haha!

same pic men so what? haha

Kommentarer
Postat av: fanny

var det en lek?;)

2011-02-06 @ 12:37:22
Postat av: BAH

fan vad mycke egentligen haha:-)

2011-02-06 @ 14:42:49
URL: http://bahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din e-post?: (den visas bara för mig)

Din hemsida eller blogg:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0