Dagen

idag så har jag och familjen tittat på tapet och färg till migg rum, jag vill ha blått tema, kommer bli as snyggt tror jag. Har velat göra det länge nu. I Thailand köpte jag blåa kuddar och här hemma så köpte eller fick i present en blå lampskärm, haha! I dag så fick vi med oss blåa ljusstakar och en vit färg. Super!
GLÖM EJ TÄVLINGEN I INLÄGGET UNDER, VINNAREN VINNER EN LÄNKNING, OM DU EJ HAR BLOGG SÅ FÅR DU MAILA SÅ FÅR DU ETT ANNAT PRIS. OM DU EJ VILL HA EN LÄNKNING SÅ SLIPPER DU SOM HAR BLOGG. KOMMENTERA!





Kommentarer
Postat av: Alexandra

Söt du är, hur gammal är du? Tror absolut du skulle kunna bli modell en dag. Bara du har en viljan och styrkan och verkligen briner för det!! Jätte fina bilder. Kram =)

2011-02-11 @ 19:25:43
URL: http://walkinmyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din e-post?: (den visas bara för mig)

Din hemsida eller blogg:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0