Lite trist

Jag vet att det är lite trist att bara titta på knäppa bilder, haha nej men jag kanske borde skriva ett inlägg i alla fall om vardagen. Så då gör jag det i det här inlägget.
Jag har varit i skolan precis som en vanlig dag med mycket plugg som vanligt. Någon gång i kväll är det pulka som i går haha. Vet ej om jag orkar gå dock! Men en liten stund i alla fall.
I går när vi gjorde det så var det väl okej. Haha, ramlade av typ hela tiden. Jag tror det blev runt 9 stycken eller något. Rätt lagomt. Haha, Philip åkte ner för backen med cykel, galet! haha, dock inte hela baken, bara en bit men ändå. Jag är en liten fegis, jag vill typ åka ner för en pyttepacke för att det inte ska vara för läskit. haha. Sen började Elin och jag frysa och dom andra började rulla och springa omkring i backen och dom ville åka från toppen men det vågade inte Elin och jag så vi gick hem. haha! Men vi gick hem mest för att jag frös. I alla fall jag, sen vet ju jag inte Elins tankar. Oj vad jag babblar på.
Strax ska jag äta middag. Men för er som ska dit ikväll, bara så att ni vet kommer jag att komma lite senare om jag kommer. Jag ska äta och så. Någon som ska ta med ngt gott att äta?

Det där lät knäppt men hoppas ni förstår vad jag menar!

blev en webcam bild denna gång vilket inte är särskilt vanligt!




Kommentarer
Postat av: Fanny :]

Svar: nej :P

2010-11-30 @ 22:07:01
URL: http://fannykapstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din e-post?: (den visas bara för mig)

Din hemsida eller blogg:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0