Thailand...samma rubrik men a

Ja, det här är vår sjätte(?) dag här i Thailand. I dag vaknade vi som vanligt vid 9 på morgonen. Vi gick till ett ställe och käkade frukost. Men..efter ett tag började det ös regna. Kul, haha. Det som är så fantastiskt är att det är så varmt fast det regnar. Vi stannade där ett tag tills det lugnat sig. Vi gick till ett massage ställe och lämnade in tvätt.Sen så orkade inte Theodor Edström-Lindroth och jag stranden så vi stack till hotellet. Här kan vi bada och vara inne på internet istället för att bli sandig. Haha. Btw, så tog Eva Lindroth, Rebecca Kallio och jag en tur till ettmassage ställe i går. Jag tog en manikyr och mamma och Rebecka tog fotmassage. Manikyren kostade bara 100 batt (stavning).. Ta det delat på 4. Det är alltså 25 svenska kronor. Det är as bra tycker jag. :) Hoppas ni har det asm i det kalla Sverige, vi har det i alla fall asm här. Det är helt overkligt att jag går runt i en klänning lixom. :)
Den här datorn har ingen cam. Så det blir ingen bild. eller jo en liten :]

en utav poolerna, bild i repris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din e-post?: (den visas bara för mig)

Din hemsida eller blogg:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0