Shopping + gårdagen

i går:
i går så var det filmkväll hos mig med några i klassen. vi såg en skräck som jag inte kommer i håg vad den heter och en komedi. Mean Girls. Haha, lyckades sätta på den fast killarna inte ville, men jag tror att efter ett tag när dom sett den så tyckte dom att den var rätt okej faktiskt.  Så det var ju bra. Sen så sov Fanny över.
I dag:
Det började med att vi vaknade kvart i ett, haha. Sen lagade vi mat (y). Sen lagade jag en nagel och hon målade sina blåa. Sen tog vi bussen till H&M. Det blev några köp.
Glittrig iliner 40:- men 50% så det blev 20:-
Ögon skuggor 50:-
Läppglans 90:- men 50%  så 45:-
vit nagelpenna 30:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din e-post?: (den visas bara för mig)

Din hemsida eller blogg:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0