Asså jag kan inte vänta längre, sorry men jag avslöjar historien om inlägget under nu

Ja, jag har köpt eller beställt en Nikon D3100 från komplett.se! Jag är super glad. Den kommer troligtvis att komma på tisdag eller onsdag. Jag vet att jag har sagt att jag tänkt köpa kameran i Thailand. Men det är så att några släktingar i kina tittade vad kameran kostade där och den kostade 5300:- där. Kina är billigare än Thailand så..inte så stor prisskillnad + att på komplett.se kostar den bara 5290:- typ. Så jag beställde den. Bra va? Så nu kommer jag ta bilder i Thailand. När det gäller bloggandet i Thailand så kommer jag nog inte blogga varje dag. Det finns wii fi för en viss summa pengar på det ena hotellet men jag kan inte betala det varje dag. Hehe, så vi får se! Ni kommer i alla fall få se bilder, det kan jag lova.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jeeah! Awesome! :D

2010-12-05 @ 20:29:12
URL: http://fannykapstad.blogg.se/
Postat av: B E L L A H U U Y N H ~

Missa inte min tävling om bloggsvar ♥

2010-12-05 @ 21:30:39
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din e-post?: (den visas bara för mig)

Din hemsida eller blogg:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0